KeyPro
Brand Experience

Een interactieve merkbeleving met échte impact.
Voor KeyPro ontwikkelden we een brand experience die naadloos aansloot bij hun identiteit. Een event waarin bezoekers de kernwaarden van het bedrijf niet alleen hoorden, maar daadwerkelijk ervaarden.
De eerste ontmoeting


Concept & offerte
Organisatie
In samenwerking met JGM serious eXperiences ontwikkelden we een spel waarbij deelnemers de kernwaarden van KeyPro moesten toepassen om het doel te bereiken. Het doel van het spel was om artikelen voor de veiling ‘los te spelen’. Dit kon alleen door de onderdelen van het spel op te lossen d.m.v. het toepassen van KeyPro’s kernwaarden doordacht, snel, persoonlijk en transparant.

“De kracht zat in de samenwerking en flexibiliteit van beide kanten. Niet alleen tijdens de voorbereiding, maar vooral ook op de dag zelf.”
Maaike van de Beek – Marketing Manager KeyPro

Tussentijdse check-in
Tijdens de voorbereiding hielden we regelmatig contact met KeyPro en alle betrokken partijen zoals Mertens AVR (techniek) en Stadslab Groningen (catering). We pasten het draaiboek waar nodig aan, checkten de technische details en zorgden dat alles samenkwam op het juiste moment. De flow bleef leidend, net als de beleving van de bezoeker.
De regie
Op de dag zelf zorgden wij voor de regie. Van ontvangst tot afsluiting stroomde het programma soepel in elkaar over. De game, het gezamenlijke doel, de samenwerking rond de kernwaarden: alles klopte. Als er iets verschoof of aangepast moest worden, stonden wij paraat, zonder dat de beleving voor de bezoeker werd onderbroken.


Evaluatie
Samen met KeyPro blikten we terug op een geslaagd event waarin inhoud, interactie en merkbeleving hand in hand gingen. Het doel werd bereikt, letterlijk én figuurlijk en de reacties van deelnemers waren enthousiast. Een ervaring die niet alleen indruk maakte, maar ook bijblijft.
Wij zijn klaar voor jouw event
Wil jij je plan of idee met ons delen?
Cases
Bekijk ook eens de volgende cases
















